Podrška

Radno vreme

Online poručivanje radi od 00-24h, 7 dana u nedelji, osim kada u slučaju tehničkih problema ili tokom redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan, uz obaveštenje o tome. Poručivanje telefonom se može obaviti svakog radnog dana od 09 do 16h putem broja telefona 011/ 42 52 400.


Uputstvo za naručivanje

U „e-merkur“ internet prodavnici proizvodi se mogu kupiti na dva načina, online tj. putem web-sajta ili putem telefona. U oba slučaja obavezno je postojanje Vaše e-mail adrese kako bi se proces poručivanja mogao realizovati do kraja.

Poručivanje putem web-sajta:

Proces kupovine započinje odabirom željenih artikala. Artikle možete potražiti prolaskom kroz kategorije i podkategorije ili pretragom po nazivu artikla u polju „pretraga“.

Kada dođete do željenog artikla, možete pogledati njegove karakteristike, sliku, cenu i ostale pojedinosti. Ukoliko ste zainteresovani da artikal kupite, prostim klikom na dugme „dodajte u korpu“ smeštate artikal u korpu. Sada je Vaš artikal u korpi i ukoliko želite možete nastaviti sa pretragom narednog artikla.

Kada odaberete sve željene artikle, klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu doći ćete do sadržaja Vaše korpe sa prikazom artikala koji se nalaze u njoj i ukupnim iznosom Vaše kupovine sa ostalim podacima. Artikle iz korpe možete izbaciti (klikom na ikonu kante desno od artikla) ili ukoliko je potrebno povećati broj komada istog artikla (klikom na količinu).

Klikom na polje „poruči“ prelazite na sledeći korak gde je potrebno popuniti podatke koji su nam potrebni kako bi smo Vam isporučili artikal na željenu lokaciju, kao i način plaćanja.

Kada ispunite tražene podatke, vršite finalnu potvrdu Vaše narudžbine klikom na polje „poruči“.

U najkraćem roku dobićete e-mail sa potvrdom o prijemu i detaljima Vaše porudžbine.

Poručivanje putem telefona:

Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da naručite željene proizvode putem web-sajta, na raspolaganju vam je naručivanje telefonom na broj 011 42 52 400 svakim radnim danom od 9 do 16h. Za naručivanje telefonom je takođe neophodno da posedujete e-mail adresu.

Kod oba načina poručivanja online ili telefonski, Vaša porudžbina biće potvrđena sa naše strane putem telefona ili e-maila.



Preuzimanje pošiljke


Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku radnim danima i subotom u periodu od 8-17h. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Osim u slučaju plaćanja pouzećem, prilikom preuzimanja pošiljke, kuriru ne plaćate ništa jer ste sve već platili kroz narudžbenicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da urči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

U pošiljci u zavisnosti od vrste proizvoda koji ste poručili dobijate i prateću dokumentaciju, uputstvo za upotrebu, saobraznost, garantni list (ukoliko proizvod podleže garanciji). Na Vašu e-mail adresu dobićete račun u elektronskoj formi koji je neophodno sačuvati i odštampati u slučaju potrebe za reklamacijom u garantnom roku. U svakom trenutku od nas možete zahtevati izdavanje kopije računa.

Ako proizvod iz bilo kog razloga nije ispravan ili je oštećen molimo Vas da nas obavestite odmah nakon prijema proizvoda. Mi ćemo izvršiti zamenu proizvoda ili povrat novca u najkraćem mogućem roku, osim ukoliko je proizvod oštećen ili pokvaren neadekvatnim rukovanjem ili drugim okolnostima koje su navedene na garantnom listu. Ukoliko kasnije u garantnom roku, eventualno, dođe do kvara obratite se ovlašćenom servisu čiji se kontakti nalaze na garantnom listu.

Ukoliko postoje bilo kakve nejasnoće ili su Vam potrebne dodatne informacije, možete se obratiti našoj službi podrške putem: